Click here to add your own text

Click here to add your own text

I. Dodatek węglowy

Wnioski o dodatek węglowy przyjmowane są w Urzędzie Gminy Janów Podlaski pokój nr 1 (parter).

Druki wniosków o dodatek węglowy:

Druk wniosku w formacie doc

Druk wniosku w formacie pdf

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

 

Co jest konieczne, by wypełnić wniosek o dodatek węglowy?

  • Formularz jest prosty. Na początku wpisujemy informację do kogo kierujemy wniosek. Wnioski o dodatek węglowy będą rozpatrywały gminy, więc trzeba podać, czy będzie to wójt, burmistrz lub prezydent miasta, w którym mieszkamy.
  • Następnie osoba składająca wniosek powinna wpisać swoje dane, w tym imię i nazwisko, PESEL oraz adres zamieszkania.
  • Jeżeli w skład gospodarstwa domowego wchodzą też inne osoby, w kolejnej rubryce wpisujemy ich dane osobowe z numerem PESEL i adresem zamieszkania.
  • Następnie w formularzu zaznaczamy jedno, główne źródło ogrzewania węglowego, np. kocioł na paliwo stałe, koza czy piec kaflowy. Pamiętajmy – wskazane przez nas źródło ogrzewania powinno być wcześniej wpisane do lub zgłoszone do centralnej ewidencji emisyjności budynków. Będzie to weryfikowane przez gminę na etapie rozpatrywania wniosku.
  • Na koniec podpisujemy oświadczenie o tym, że podane w formularzu dane są prawdziwe.
  • Od dnia złożenia prawidłowo wypełnionego wniosku gmina będzie miała 30 dni na wypłatę dodatku węglowego w wysokości 3 tys. zł

Szczegółowe informacje na stronie Ministerstwa Klimatu i Środowiska https://www.gov.pl/web/klimat/wniosek-o-dodatek-weglowy

____________________________________________________________________________

II Wniosek o wypłatę dodatku dla gospodarstw domowych z tytułu wykorzystywania niektórych źródeł ciepła

 

1. Wzór wniosku o wypłatę dodatku dla gospodarstw domowych z tytułu wykorzystywania niektórych źródeł ciepła  (docx)

1.1 Klauzula – informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych (docx)

 

2. Wzór wniosku o wypłatę dodatku dla gospodarstw domowych z tytułu wykorzystywania niektórych źródeł ciepła (pdf)

2.1 Klauzula – informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych (pdf)

 

AKTUALNOŚCI

 

Dotyczy embarga na produkty rolne

W związku z komunikatem Komisji Europejskiej dotyczącym wprowadzenia wyjątkowych środków wsparcia w sektorze owoców i warzyw dla Rolników poszkodowanych embargiem rosyjskim oraz w nawiązaniu do instrukcji opublikowanej przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Agencja Rynku Rolnego realizując zapisy ww. instrukcji przyjmuje powiadomienia dotyczące zamiaru przeprowadzenia wycofania z rynku owoców lub warzyw nie przeznaczonych do sprzedaży. Ze względu na duże zainteresowanie producenków owoców i warzyw z powiatu bialskiego, zostanie zorganizowane spotkanie w ww. sprawie w dniu 27.08.2014 r. (środa) o godz. 10:00 w sali konferencyjnej w budynku przy ul. Brzeskiej 41 w Białej Podlaskiej w celu omówienia aktualnej sytuacji na rynku owoców i warzyw, a także o możliwych formach wsparcia.

Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi wystąpił do Komisji Europejskiej z wnioskiem o wprowadzenie instrumentów wsparcia rynku. W celu uzyskania ewentualnych rekompensat, w przypadku objęcia wycofywanych poprzez biodegradację pełnowartościowych produktów wsparciem, zachodzi konieczność udokumentowania przeprowadzanych działań.Instrukcja w sprawie dokumentowania przez producentów działań związanych z brakiem możliwości sprzedaży warzywProducent warzyw, który ma zamiar wykonać czynności związane z wycofaniem określonego produktu poprzez przekazanie organizacjom charytatywnym dla najuboższych lub biodegradację, powinien złożyć niezwłocznie stosowne powiadomienie na piśmie, do właściwego Oddziału Terenowego Agencji Rynku Rolnego. W przypadku członków grup i organizacji producentów owoców i warzyw powiadomienia powinny być kierowane do ARR za pośrednictwem tych grup i organizacji.Wszystkie czynności związane z przekazaniem organizacjom charytatywnym lub biodegradacją warzyw muszą być dokonane pod nadzorem właściwych służb kontrolnych.Czynności wymienione w pkt. 2 muszą zostać udokumentowane protokołem potwierdzającym przeprowadzenie przekazania lub biodegradacji dla całej ilości zgłoszonego produktu.Nadzór nad wszystkim czynnościami sprawować będą właściwe służby kontrolne.Podczas czynności kontrolnych szczególnie istotne będą kwestie związane z udokumentowaniem ilości określonego produktu podlegającego przekazaniu lub biodegradacji oraz spełnienia określonych wymagań jakościowych produktów, które muszą być przydatne do sprzedaży, a tym samym spełniać minimalne wymagania określone w załączniku X do rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) nr 543/2011, a w przypadku gdy istnieją normy handlowe spełniać wymagania co najmniej II klasy określonej dla tych produktów.Zgłaszając Agencji Rynku Rolnego warzywa do przekazania lub biodegradacji należy wskazać m.in. miejsce położenia uprawy, z której pochodzi produkt (numer obrębu ewidencyjnego, nr działki ewidencyjnej, rodzaj, ilość i powierzchnię uprawy).

Źródło: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

W związku z embargiem wprowadzonym przez władze rosyjskie na wybrane produkty rolno-spożywcze, obowiązującym od dnia 1 sierpnia 2014r. na polecenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Pana Marka Sawickiego, Agencja Rynku Rolnego zwraca się z uprzejmą prośbą o przesłanie do Państwa członków niniejszej wiadomości z prośba o przekazanie do Agencji Rynku Rolnego informacji zgodnie z poniższą tabelą. Informacje te, umożliwią wsparcie działań mających na celu znalezienia nowych rynków zbytu dla Państwa produktów objętych embargiem.

Nazwa firmy:

Dane adresowe:

Osoba do kontaktu:

Rodzaj produktu

Ilość produktu

Terminy dostawy produktu

Preferowane rynki/ kierunki eksportu (kraje)

1.

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

 

Wypełnioną tabelkę bardzo proszę o przesłanie na adres: eksport@arr.gov.pl do dnia 12 sierpnia 2014r. do godziny 13:00.

 

Jednocześnie uprzejmie informuję, iż Agencja Rynku Rolnego będzie na bieżąco monitorować przedmiotową kwestię, dlatego bylibyśmy zobowiązani za przekazywanie aktualnych informacji dotyczących możliwych do realizacji (preferowanych) kierunków eksportu Państwa produktów oraz problemów związanych w związku z embargiem nałożonym przez Federację Rosyjską.

.

Harmonogram spotów promujących Gminę Janów Podlaski

Harmonogram spotów promujących projekt pn „Obszary o szczególnym znaczeniu przyrodniczym czynnikiem rozwoju Polski Wschodniej” z udziałem Gminy Janów Podlaski.

.

Ogłaszenie przetargu na sprzedaż drzew „na pniu”.

O G Ł O S Z E N I EWójt Gminy Janów Podlaski ogłasza przetarg ustny nieograniczony na

sprzedaż drzew „na pniu” – 109 topoli euroamerykańskich, 54 wierzb, 1 czeremchy oraz 2 olsz z pasów dróg gminnych o nr geodezyjnych 439 i 642 położonych na ternie wsi Janów Podlaski.Cena wywoławcza wynosi 38 920,00 zł/brutto (słownie: trzydzieści osiem tysięcy dziewięćset dwadzieścia złotych 00 gr.).Przetarg odbędzie się w dniu 21 sierpnia 2014 r. o godz. 1000 w Urzędzie Gminy Janów Podlaski, ul. Bialska 6A, 21-505 Janów Podlaski w sali konferencyjnej.Osoby przystępujące do przetargu zobowiązane są wpłacić wadium w wysokości: 3 800,00 zł (słownie: trzy tysiące osiemset zł., 00 gr.) do kasy Urzędu Gminy Janów Podlaski lub na konto nr 53 8025 0007 0390 0114 2000 0020 do dnia 18 sierpnia 2014 r. do godz. 1400.Wadium ulega przepadkowi w razie uchylenia się uczestnika, który wygrał przetarg od zawarcia umowy. Wadium wpłacone przez uczestnika przetargu, który wygrał przetarg zaliczone będzie na poczet ceny nabycia.Wadia wpłacone przez pozostałych uczestników przetargu będą zwrócone po zakończeniu  przetargu. Przedmiot sprzedaży można oglądać codziennie (w razie potrzeby wskazania przedmiotu sprzedaży należy kontaktować się osobiście z pracownikiem Urzędu Gminy pok. nr 8 lub telefonicznie pod nr tel. 83 341-30-93 w 47). Ogłoszenie zostało zamieszczone dnia 05 sierpnia 2014 roku w prasie lokalnej (tygodnik „Słowo Podlasia”), na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Janów Podlaski oraz na stronach internetowych Urzędu Gminy i BIP .

 

Zarządzenie nr 31/2014

Załącznik nr 1

Załącznik nr 2

.